تجلیل نمایندگان مجلس خبرگان از حضور با بصیرت مردم در انتخابات
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان ،‌ ‌دومین جلسه یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری عصر سه شنبه پس از حضور اعضاء با تلاوت آیاتی از كلام الله مجید كار خود را آغاز كرد.

در این جلسه نیز ، طبق روال ، برخی از نمایندگان مجلس خبرگان در نطق های پیش از دستور خود مسائل مهم جاری كشور را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

آیة الله ابوالقاسم خزعلی یكی از ناطقین قبل از دستور جلسه ی عصر روز اول اجلاس یازدهم بود كه با تجلیل از حضور مردم و برگزار كنندگان انتخابات اخیرمجلس شورای اسلامی، جایگاه ولایت فقیه را در این رابطه از اهمیت فوق العاده بر خوردار دانسته و وظیفه نمایندگان مجلس خبرگان در این زمینه را مورد تاكید قرار داد.

دیگر سخنران این نشست آیت الله معصومی نماینده مردم استان خراسان رضوی بود كه با اشاره به برگزاری شكوهمند انتخابات اخیر نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در هدایت حكیمانه تمام اقشار مردم را ستود و برحفظ و نگهداری جایگاه رفیع ولایت فقیه و رهبری در سطح جامعه تأكید كرد.

وی همچنین از سفر پر بركت رهبر معظم انقلاب به قم كه در سال گذشته انجام شد یاد كرده و آن را موجب حیات و سرزندگی تمام حوزه های علمیه كشور دانست.

آیت الله سید علی شفیعی نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز طی سخنانی به انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی و حضور بهت انگیز و آگاهانه مردم بصیر كشورمان اشاره كرد و از عملكرد دقیق شورای نگهبان بویژه آیت الله جنتی برای نظارت بر برگزاری انتخاباتی سالم با حضور افكار و سلایق مختلف ، تشكر و قدردانی كرد.

سیام 1568





:: برچسب‌ها: لندن , هاوایی , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: